torsdag 12. mai 2011

Velg to av tre

Det er snart tid for fotoutstillingen til BioFoto Sørlandet, der jeg skal delta med to fotografier. Jeg har valgt ut tre bilder som jeg har fått rammet inn. Kun et av fotografiene er offentliggjort tidligere. Nå gjenstår valget;

å velge to av de tre?



Det skal selvfølgelig være naturfotografier, og temaet ellers er "sommer - høst".

Nå står de innrammede bildene og "lyser mot meg". Jeg kikker stadig bortpå dem, tenker og vurderer...







Foto: Anne-Lise Stangenes








Foto: Anne-Lise Stangenes








Foto: Anne-Lise Stangenes





Hvilke to skal stilles ut?

Klikk hvert foto for større format


3 kommentarer:

  1. Vanskelig! Men mitt første innfall er Ugla og Ørnen... likte spesielt utrykket til Ugla, litt sånn: "hmm" , akkurat som deg! :)
    Tvi tvi i valget!

    SvarSlett
  2. Selvportrett? ;-) *ler* Kjekt å høre hva du mener! Tar det med meg i mine videre vurderinger! :-)

    SvarSlett
  3. Alle tre er flotte, så skjønner dilemmaet ditt. Bilde 1. og 2. ble nok mine favoritter. I bilde en ble jeg tiltrukket av det røde i alt det grå/svarte. Tiltalende! Og i bilde 2. var det et spennende fokus på øynene som jeg likte svært godt. Masse lykke til!!! Spennende;)

    SvarSlett