søndag 29. mai 2011

Agder Naturmuseum

Liv og røre på museets dag. Foto: Anne-Lise Stangenes


I dag var det "Museets dag" på Agder Naturmuseum og botaniske hage. Det er en årlig begivenhet der lokale foreninger og organisasjoner har stands, og der er aktiviteter for både barn og voksne...




Jeg var der ifm. at BioFoto Sørlandet har utstilling i 2. etg. på museet - SE HER

I en aldri så liten pause tok jeg meg imidlertid ei runde for å kikke litt, og det var mye flott å se, både av håndverk, planter, m.m. Fikk meg også noen smakebiter av spekemat. :-)

4 kommentarer:

  1. Spennende på slike begivenheter.
    Ha en fin dag Anne-Lise
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  2. Nydelig plass,var det der jeg var med engang?

    SvarSlett
  3. Her har jeg svinset og svanset rundt, på mine føtter sammen med min firbente venn Kira kan jeg huske!
    Veldig fin plass og fin ramme for fotoutstillingen deres også! :)

    Love ya!

    SvarSlett
  4. Ja, det er helt sikkert, Håvard!

    Ja, mamma, dette er der du var med en gang! :-)

    Det har du, Gry! Ja, takk for det! Det er en flott ramme om utstillingen! Helt enig med deg i det! :-)

    SvarSlett