søndag 23. oktober 2016

Oransje vinnere i Månedens Foto

1. plass - Månedens Foto - BioFoto Sørlandet - oktober 2016 - tema: oransje
Foto: Anne-Lise Stangenes
I oktober var temaet for fotokonkurransen hos BioFoto Sørlandet "Oransje". Jeg vurderte flere alternativer før jeg sendte inn mitt bidrag. Siden jeg var bortreist akkurat under selve medlemsmøtet der juryeringen fant sted, hadde jeg ikke den ringeste anelse om hvordan mitt bilde hadde nådd frem til juryen. Stor var derfor gleden da jeg fikk en e-post fra leder, Annette W. Høyland, om at jeg hadde vunnet "Månedens Foto". Gratulerer også til Beate, Hilde, Torstein og Brit med øvrige plasseringer! 

Nedenfor kan du se øvrige vinnere i faksimilen fra Fædrelandsvennen 22.10.16, og klikker du HER, finner du alle deltakende fotografier i oktoberkonkurransen. 

Faksimile fvn 22.10.16


1 kommentar: