fredag 17. oktober 2014

Å fange inn lyset

Foto: Anne-Lise Stangenes


 
"Å fange inn lyset" i fotografier kan være en utfordring, og spesielt på dager med overskyet vær. Etter kurset med Roy Mangersnes som jeg deltok på 1. oktober, i regi av Biofoto Sørlandet og Vennesla Film og Naturfotoklubb, ble jeg ytterligere inspirert - også ift. dette med lys. Dagen etter dro ei venninne og jeg vestover på fototur. Med kurset friskt i minnet var det derfor spesielt lyset jeg søkte å få frem i mine fotografier ved Ulgjell på Lista.


Foto: Anne-Lise Stangenes






Lys og vann

Foto: Anne-Lise Stangenes

Foto: Anne-Lise Stangenes










 
Lys og vann - refleksjoner

Foto: Anne-Lise Stangenes

Foto: Anne-Lise Stangenes











Motlys
 
Foto: Anne-Lise Stangenes










Å finne og bruke det lille lyset som er
 
Foto: Anne-Lise Stangenes


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar